יום שישי, 27 ביוני 2008

שינויים ב-iBlog וביקורת על סרטון

קודם כל אני שמח לבשר לכם שעשיתי מספר רב של שינויים בבלוג, מבחינת CSS השתנה מעט, אבל בקוד המקור תוקנו כל השגיאות אליהן הייתה לי גישה, ובמקום 113 שגיאות יש רק 13 שגיאות (שזה הישג יחסית לאתר שלא ידעתי לערוך לפני כן).
כמו כן התוויות השתנו בצד ויש פחות תוויות, וזאת כדי שיהיה יותר קל למצוא דברים ושלא תיווצר ערמה גדולה של המון תוויות.

בעתיד יש לי כוונה לשנות את המבנה והעיצוב באופן יותר קיצוני, ושיהיה יותר נוח להשתמש באתר, אבל זאת כאשר Blogger יחליטו שהם מתקנים את הקוד של עצמם, קוד שאליו אין לי גישה.

חבר ביקש ממני לא מזמן לסקור סירטון שהוא הכין והעלה ל-YouTube.

הסירטון (Israel landscape- Part 1):


הביקורת על הסרטון:
קודם כל ממש התרשמתי, אני בחיים לא ניסיתי לערוך סירטון והיה ממש כייף לצפות בסירטון הזה, היוצר שלו (ramboli, רם) עשה לדעתי עבודה מעולה בנוגע לסירטון, ומצאתי את עצמי צופה בשקט ובהנאה במשך כל הסירטון ומתעלם מחלונות המסן הקופצים ללא הרף.
המוזיקה היא ממלך האריות (2 הסרטים), ומתאימה מאוד לדעתי לנופים המוצגים, שזה בעצם מטרתו של הסירטון.
אני חייב להגיד שיצאה אחלה עבודה, ואני מאחל לו בהצלחה בסירטון הבא.

עד פה להפעם, המשך גלישה נעימה.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אחלה שינויים, כל-הכבוד.

לגבי הסרטון, אין ספק שיוצרו ראוי לשבח אם כי מה שהפריע לי אלו ההפרעות והכתוביות באמצע הסרטון כגון "אלבטרוס צילום אוויר מציגים".
ככל הנראה, קטעי הטבע שהוא ערך נלקחו מקלטת כלשהי.
אך אם מסתכלים על העריכה היוצר עשה עבודה מעולה.
בהצלחה עם החלק השני (במידה ויהיה כזה).