יום שישי, 20 ביוני 2008

בקרוב: מאמר על קידוד(?)

לאחר הרבה זמן שהייתי לי כוונה לכתוב מאמר שמקיף רוחבית את נושא הקידוד והתקנים באינטרנט היום זה בא לסופו.
אתמול בלילה עלה לי רעיון, רעיון שבא בעקבות שינויים רבים בזמן האחרון בנוגע ליחס בתקנים ובנוגע לשינויים השונים הקשורים לדפדפנים, והתחלתי לכתוב בלי לדעת מה עומד להיות את פרק המבוא של מאמר דיי ארוך הכולל 6 דפים המדברים על הנושא לרוחב.
לאחר כתיבת הפרק הראשון והוספת הערות והתייחסות לדברים נוספים רשמתי לעצמי פרקים שאני אכתוב למחרת (כלומר היום).

הפרקים הם:
  • פתיחה [מה שכתבתי בלילה].
  • W3C - מכון התקנים ולמה כדאי לשים עליו עין.
  • תקנים שונים:
    • HTML - התייחסות לתקנים 4.01 ו-5.
    • XHTML - התייחסות לתקנים 1.0 (שמתחלק ל-3: מסגרות, טבלאות ו-DIVs) ו-1.1.
  • גליונות עיצוב מדורגים (CSS).
  • שיטות קידוד נפוצות: 3 השיטות וההבט עליהן בקצרה מבחינת קידום אתרים.
  • פרק סיכום (מתחכם במיוחד).
אני חייב להגיד שדרך הניסוח שלי במאמר הייתה שונה, בעיקר בגלל התקווה שהוא יתפרסם באתר K קידום אתרים, ושמה יקבל התייחסות.

אני מאחל לו בהצלחה בסינון המחמיר של K.co.il ולכם המשך גלישה נעימה ותקינה.

אין תגובות: