יום רביעי, 18 ביוני 2008

מקלדת הגיימרים האולטימטיבית

לקוח מהבלוג הישן שלי

מקלדת הגיימרים האולטימטיבית
נכתב ע"י iBot

מייקרוסופט שוב מנסים להתערב בחיי הגיימרים בעולם, ולאחר הכישלון עם העכבר נראה שהפעם הם הגיחו עם קמבק ענק, שמבטיח להם את שוק המקלדות בכיס.


"נראה שההשקעה הצליחה", אתמול הודיעה מייקרוסופט באירוע ההשקה הרישמי של מקלדת הגיימרים החדשה המיועדת לוינדווס ויסטה, "סוף סוף הוכחנו שגם בתחום הזה אנו שולטים".
ואכן, נראה שמייקרוסופט הפעם מביאה לנו את הדור הבא של המקלדות, מקלדת מתקדמת הכוללת אפשרות דיבור, מקשים גדולים ונוחים ואף שליטה על מוזיקה בצורה נרחבת ונוחה.
כשצוות המפתחים נשאל במהלך אירוע ההשקה על מה כל כך מיוחד במקלדת החדשה התקבלה תשובה שמסכמת להפליא את כל הנתונים של המקלדת:
  1. נוחות - כפתורים גדולים ונוחים המאפשרים לחיצה יעילה ונוחה בלי להתבלבל ביניהם.
  2. מראה- אכן המראה של המקלדת הוא מראה חדשני, מרתק ומבטיח.
  3. תוכנה - התקנה פשוטה, מהירה, והכי חשוב - עובדת באופן חלק ובצורה מושלמת.

למי שעדין לא התרשם מהמקלדת המדהימה והחדשנית הגיע הזמן לספר הודות התוכנה שמתלווה להתקנת המקלדת, תוכנה פשוטה, מהירה ולשם שינוי תוכנה שמספקת לגיימר המתחיל עד המתקדם את כל האפשרויות שהינו צריך.

אחד החידושים הנוחים של המקלדת היא אמצעי הדיבור הישן ששודרג, וכעת מאפשר דיבור ישיר, רציני ונוח, ובנוסף כל זאת באיכות גבוהה במיוחד.
ואם זה לא מספיק, המקלדת כוללת מקשי שמע איכותיים וגלגלת שמאפשרים לכם שליטה מלאה בכל הנוגע למוזיקה בזמן המשחק, ובעזרת התוכנה המשופרת כל זאת גם בלי לגרום למשחק להיתקע אפילו פעם אחת.
לאחר ניסיון במקדלת החדשה התגלו שימושים נוספים לגלגלת, והתברר לי שאין כפתורים מיותרים, הכל בר שימוש ויעיל.

החיסרון בכל העניין הוא מחיר המקלדת העומד על 192 דולר, ועל אפשרות הרצת התוכנה רק על וינדווס ויסטה.
ובכל זאת, בעלי הוינדווס ויסטה ימצאו בה שימוש רב ומהר מאוד יגלו שהמחיר היה שווה.

תמונות
תוכנת ההתקנה:
image
המקלדת החדשנית:
image

עד כאן, איתי!